Itālijas Fiat jau sen un stabili ir nostiprinājies Eiropas komerctransporta tirgū. Uzņēmuma furgoni un kravas automašīnas ir pelnīti palielinājušas daudzu mazo uzņēmumu interesi, pateicoties to uzticamībai, saprātīgām izmaksām un pakalpojumu pieejamībai. Tajā pašā laikā uzņēmums neaizmirst laikus atjaunināt savu klāstu un atjaunināt to.
Šodien mēs runāsim par gaidāmo divu furgonu - Fiat Ulysse un Scudo - restartēšanu, kuru pēdējais atjauninājums bija 2016. gada beigās. Mūsdienu autobūves nozarei piecu gadu periods ir vesels laikmets, tāpēc nav pārsteidzoši, ka koncerna vadība nolēma ieviest pilna mēroga atjauninājumus saviem darba zirgiem.
Protams, galvenais jaunums ir fakts, ka abi furgoni pāriet uz elektrisko vilci. Pateicoties EMP2 platformai, automašīnas paliks vienotas daudzās jomās, kas vēl vairāk ietaupīs uz remontdarbiem un apkopi. Spēkstacijas vidējā jauda būs 130 ZS, savukārt akumulatora jauda ļaus WLTP ciklā pieveikt līdz pat 350 kilometriem.
Tajā pašā laikā Fiat joprojām vilcinās pilnībā atteikties no benzīna un dīzeļa dzinējiem, tāpēc jaunus furgonus joprojām var iegādāties ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinējiem. Jebkurā gadījumā šāds savlaicīgs un šiks atjauninājums nepaliks nepamanīts pircējiem.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/