Pirmās paaudzes Kia Cerato kļuva par vienu no pirmajām korejiešu automašīnām, kas varēja līdzvērtīgi konkurēt ar Eiropas klasesbiedriem un iegūt savu daļu no C klases tirgus pīrāga, un šeit konkurence ir ļoti iespaidīga.
Cerato sāka ražot 2004. automašīnas izskats ir diezgan mierīgs un pat harmonisks, agresīva dizaina cienītājiem patīk desmitais Lancer, maz ticams, ka viņiem patiks Cerato, bet tomēr pēc 8 gadiem no modeļa izlaišanas datuma un jau pagājis pastu uz otro Cerato, auto nešķiet vecmodīgs. Automašīnas interjers veidots tādā pašā garā: nav dizaineru volānu un tas ir salikts no lētiem materiāliem, uzbūves kvalitāti var saukt par labu, nav nelīdzenu vai pārāk lielu spraugu vai dažādu paneļu savienojumu. Salonā ērti iekārtosies pieci cilvēki: ļoti veiksmīga jumta arka veicina piezemēšanos, pat gara auguma cilvēki neatbalstīs galvu pret griestiem, savukārt no malas auto neizskatās nesamērīgi augsts.Auto bija aprīkots ar 1,6 un 2,0 litru dzinēji, 1,6 var būt gan ar diviem vārstiem uz cilindru, gan ar četriem. Populārāki bija dzinēji ar sešpadsmit vārstu cilindru galvām, šāds dzinējs attīsta 122 zirgspēkus, bet reāli pamostas pēc 4000 apgriezieniem, uz šosejas šāds auto var patērēt 6,5 litrus uz simts kilometriem, 5. pārnesumā pārvietojoties ar ātrumu 100 kilometri. Mašīnai ir diezgan gari pārnesumi, tas īpaši jūtams trešajā, tas vispirms ir ērti pilsētā, tāpēc var izvairīties no biežas pārslēgšanas. Automašīnas piekare ir pilnīgi neatkarīga, vidēji stingra, šasijas līdzsvars ir nobīdīts vairāk uz komfortu, auto labi uzvedas uz ietves, un kopumā ir manāms, ka Cerato ir vairāk pilsētas auto - tas tiek norādīts pie diezgan vieglas stūres gribētos vairāk elastības trasē.tiek piedāvāti visi disku auto,divu virsbūves tipi:universāls un sedans.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/