Visādā ziņā interesanti, ķīniešu hibrīds Haval H6S beidzot plašākai sabiedrībai atklājis informāciju par savu tehnisko aprīkojumu. Modelis tiks aprīkots ar jaudas ziņā diezgan gaidītu dzinēju līniju, kā arī vairākiem transmisijas veidiem pēc pircēja izvēles. Kopumā mēs dalīsimies ar jums visu mūsu rīcībā esošo informāciju.
Protams, mēs neuzskaitīsim katru motoru no līnijas. Pakavēsimies tikai pie benzīna četrinieka ar 211 ZS. un 325 ņūtonmetru griezes moments, kas darbojas ar lielisko 7DCT robotu, kas atbalsta gan priekšējo riteņu piedziņu, gan visu riteņu piedziņu. Vēl viens interesants dzinējs ir četri 1,5 turbokompresoru, kas darbojas ar elektromotoru pāri, kas atrodas vienā un tajā pašā pārnesumkārbā.
Šī krosovera hibrīdversija kopā ražo 243 ZS. un pat 530 ņūtonmetru griezes momentu. Tajā pašā laikā automašīna ļauj ietaupīt līdz pat 40% degvielas, ko apstiprina daudzi testi reālos apstākļos.
Jaunpienācēja izskats nespīd ar oriģinalitāti, lai gan tas noteikti tiek darīts ar gaumi un prasmi. Automašīnai ir stilīgi diski, pievilcīga optika un vairāki apzīmogoti virsbūves elementi.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/